رویدادها آرشیو خبر ها
وقتی برای باشگاه بچگی تان بازی می کنید ...

وقتی برای باشگاه بچگی تان بازی می کنید ...

8 نقل قول برتر از شماره ی 8 دوست داشتنی یوونتوس: ‌

 

عادت داشتم که همیشه منتظر اتوبوس تیم که دم در ورزشگاه دل آلپی می ایستاد بمانم تا بتوانم یک لحظه بازیکنانی را که پیاده می شوند ببینم. حالا، این وظیفه ی من است که چنین احساسات و شادی ای را به هواداران کوچک امروز بدهم.
هر باشگاهی باید تصمیم بگیرد که روی چه رقابتی تمرکز کند و اهدافش را طبق آن برای فصل جدید معین کند. برای من، هیچ مقایسه ای وچود ندارد، من در هر بازی برای پیروزی قدم به میدان می گذارم.
قهرمانی در جام ویارجو در سن 19 سالگی به عنوان کاپیتان مسیر دوران جوانی ام را تغییر داد. هر بازیکن جوانی که به تحقق رویای حرفه ای شدن امیدوار است، دوست دارد که آن جام را ببرد.
تبدیل شدن به نماد یوونتوس همیشه رویایم بوده است و دست یافتن به چنین جایگاهی بستگی به قدمتتان در باشگاه ندارد، بلکه بستگی دارد چقدر در مدت حضورتان به باشگاه سود رسانده باشید.
اولین اسکودتو؟ فراموش نشدنی بود. اولین بار بود که طعم موفقیت همراه یوونتوس را می چشیدم و یک پیروزی تاریخی بود. آن قهرمانی نشان داد که ما به جایگاهی که بدان تعلق داریم بازگشته ایم.
هنوز به یاد دارم که به والدینم اصرار التماس می کردم که اجازه بدهند در خانه بمانم و فینال جام بین قاره ای 1996 را نگاه کنم. چه احساسی بود وقتی قهرمان شدیم! اینجا خوشحالم و می خواهم تا جایی که ممکن است در یوونتوس بمانم.
تمایل من برای اینکه هر چه دارم به تیم، هم تیمی ها، مربی ― به همه ― بدهم، همواره پا برجا خواهد ماند.
وقتی برای باشگاه بچگی تان بازی می کنید، همیشه یک انرژی اضافه برای دویدن تا اخرین متر و رساندن خودتان به حد نهایی که دارید پیدا خواهید کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: